2011.10.25.
23:14

Írta: Monarchista

"Kedves Vezér" arcai

Találtam két képet, ami hűen tükrözi mennyire fontos a vezér számára, az alattvalóinak a véleménye. Néhol nyíltan néhol cselesen int be nekünk. Lehet hogy az első régebbi, de jól mutatja mi a módi Fideszéknél ha a munkáról van szó.

 

 

 

 

1 komment

Címkék: orbán viktor alszik beint

A bejegyzés trackback címe:

https://monarchista.blog.hu/api/trackback/id/tr963330191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A-tominator 2013.07.12. 08:38:02

Nos, igen, jómagam is teljesen kiábrándultam már ebből a politikusi gárdából, amely itt váltogatja egymást évtizedek óta, és én is arra jutottam, hogy a legjobb lenne egy állandó, köztiszteletben álló személy, azaz egy uralkodó az ország élén. Magam sem gondoltam volna erre pár éve, de mára royalista lettem. Úgy gondolom, ha magunk között nincs is a magyar trónra hívható személy (a rosszemlékű Habsburgokat nem szeretem), a legjobb lenne egy Észak- vagy Nyugat-európai uralkodóház sarját a trónra hívni, pl. Svédországból Madeleine hercegnőt, ahogy a www.madeleineforqueen.website.org -on is olvasható. Szó ami szó, remélem még megérhetem, hogy az újjászületett Magyar Királyság büszke lakója lehetek, mint ezé a szánalmas, célok és világos, követhető nemzetstratégiák nélküli köztársaságé.
Royalista üdvözlettel: A-tominator
süti beállítások módosítása