2011.09.29.
23:53

Írta: Monarchista

A MANYUP ügyhöz

Engem is meglopott OV és bandája. Mert, bár megfizettem a járulékokat mégsem leszek jogosult az Állami nyugdíjra, legalábbis a dolgok jelenlegi állása szerint. Amikor elindult a MANYUP köteleztek a belépésre (ŐK)mert az nekem jó lesz. Aztán, amikor nyilatkozni kellett, miért nem azoknak kellett mennie akik át akartak lépni? Megmondom miért, mert a magyar ember lusta. És ők erre építettek. Mert tudták, hogy a nagy többség nem fog sorban állni a hidegben, az utcán csak hogy maradhasson. Szerintem, nekünk kellett volna otthon maradni, hiszen az én tagságom egy folyamat, amit nem akartam megszakítani. Míg az állami rendszerbe átlépők státusa megváltozott. Miért nem őket kötelezték arra, hogy aláírásukkal igazolják a szándékuk meglétét? Megmondom, mert ugyanaz a lustaság, ami otthon tartotta az állami rendszerbe "átlépőket" az a lustaság, bent tartotta volna Őket a MANYUP rendszerben és akkor, Viktátor elképzelése csúnyát bukott volna. Miért kellene együtt működnöm egy ilyen hatalommal. Hát a lónak a legnemesebb szervét a végbél nyílásukba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monarchista.blog.hu/api/trackback/id/tr853266619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása